התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

    אני מאשר קבלת דיוור במייל

    רוצה לשוחח?
    פנה אלינו
    מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
    השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

      אני מאשר קבלת דיוור במייל

      תגית שיווק דיגיטלי – בעולם דיגיטלי

      היום הכל באינטרנט, אנשים צמודים לקופסא השחורה והחכמה שלהם 24/7. עולם הדיגיטל הפך לסוג של מימד מקביל, בלי שיווק דיגטלי דבר נורא יכול לקרות - לא קורה כלום. עסק שלא מופיע בגוגל לדוגמה, בוחר במודע או שלא במודע לוותר על נתח שוק עצום. עולם הדיגיטל רק הולך ומתפתח מיום ליום ולוקח את הכתר מאמצעי המדיה המסורתיים.

      היום במקום לפרסם שלט חוצות בכביש באלפי שקלים - אפשר לפרסם באפליקציית Waze ולהגיע לקהל היעד כשהוא נוסע קרוב לעסק בהרבה פחות כסף. בעבר אם עסק היה רוצה לפרסם פרסומת וידאו המקום היחידי עבורו היה הטלוויזיה - מדיום יקר מאוד. היום אפשר לפרסם ב-YouTube - רשת הוידאו הגדולה בעולם. דרך יוטיוב אפשר להגיע לקהל יעד מפולח ולשלם רק כשצופים בפרסומת המלאה בלי להעביר. היום גם יותר ויותר בתים "מעיפים" את הממיר והטלוויזיה הקלאסית עם הערוצים ובמקום זה מביאים טלוויזיה חכמה המתחברת לאינטרנט.

      אם בעבר פרסום עסק היתה נחלתם של עסקים בינוניים ומעלה עם תקציב פרסום של לפחות כמה אלפי שקלים, היום כל עסק יכול לפרסם ולקבל תוצאות גם ב-500 ש' בדיגיטל (כמובן שזה דורש ידע מקצועי ונסיון בניהול קמפיינים). פעם לא יכולתם לדעת למי אתם מפרסמים באופן מדויק, היה אפשר לאפיין קהל קוראים לפי העיתון, האזור והמדורים. היום אפשר לפרסם לקהל מפולח וממוקד לפי גיל, מין, מצב משפחתי, השכלה, עבודה, מיקום גיאוגרפי, שפה ועוד.

      אם אתם רוצים לפרסם בעיתון, בטלוויזיה או ברדיו הייתם צריכים לשלם לפני תחילת הפרסום והרבה. היום מפרסמים באמצעי המדיה המובילים בעולם כמו Google, Youtube, ו-Facebook ומשלמים רק על תוצאות ורק על אנשים שהראו עניין בפרסום שלכם. פעם היום שולחים פליירים בדואר, היום שולחים מייל.

      לסיכום, אמצעי המדיה המוסרתיים עדין חיים ובועטים, אבל שיווק דיגיטלי הוא צינור פרסום הרבה יותר חסכוני, משתלם וחכם בו אפשר לראות תוצאות באופן מיידי ונתונים שלא קיימים בעולם הפרסום המסורתי. עם התפתחות עולם השיווק הדיגיטלי אמצעי המדיה המסורתיים כמו עיתונים ורדיו הפכו לאמצעי מדיה המשדרים בעיקר סטטוס ומיתוג, אבל מי שרוצה לקבל תוצאות ברורות עם נתונים מהשטח מפרסם בדיגיטל.

      כל תגיות האתר
      מאמרים בנושא
      מדריכים בנושא
      שאלות ותשובות בנושא
      כלי פרסום בנושא
      פרסום בגוגל PPC

      הפרסום בגוגל אדס עובד לפי מודל תשלום נוח וחכם, כאשר חיוב מתבצע רק כשהתקבלה תוצאה ומישהו הקליק על המודעה. לכן כל אחד יכול לפרסם בגוגל ולהינות מעולם עצום של אפשרויות פרסום שלא מפסיק להתפתח לרגע. גוגל אדס מציעים כלים ואפשרויות פרסום לכל מטרה ואפשרויות מיקוד ופילוח קהל מהמתקדמות ביותר בעולם, עם גוגל אדס תוכלו להביא עוד לקוחות לעסק, תוכלו ליצור לידים איכותיים, להעלות מודעות ולהגיע לקהל היעד שלכם בצורה אפקיטיבית ויעילה בזמן הנכון ובמקום הנכון בין אם זה פרסום ברשת חיפוש או ברשת המדיה. כיום 93% מחווית הגלישה בעולם מתחילה בגוגל – כלומר גוגל זה שטח הפרסום החזק והגדול ביותר בעולם ואם העסק שלך לא שם – הוא לא קיים.

      פרסום בגוגל מפות

      שמים את העסק על המפה עם Google Maps! עם פרסום בגוגל מפס אתם יכולים להנגיש את העסק שלכם ללקוחות סופר רלוונטיים, עם פלטפורמה מבוססת מיקום, שלא מפסיקה לייצר תוצאות, ולהזרים תנועה פיזית משמעותית לעסקים ברחבי הארץ ובכל העולם.

      פרסום במייל – Gmail

      פרסום בג'ימייל מאפשר להגיע לקהל בצורה רשמית, מקצועית וממוקדת. במקום לבנות רשימת תפוצה המאשרת לקבל מיילים, מפרסמים ב-Gmail לקהל יעד מפולח וממוקד ישירות לתיבת הדואר הנכנס. למייל בשונה ממודעות טקסט או תמונה יש "חיי מדף" ארוכים יותר, אפשר תמיד לחזור לקרוא מייל ואפשר גם לשתף אותו עם חברים. כיום ג'ימייל הוא שירות המיילים הפופולרית בעול ומהווה כאחת מפלטפורמות הפרסום החדשניות והיעילות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי.

      פרסום בוויז – Waze

      פרסום באפליקצית וויז היא שיטה מבוססת מיקום, אפקטיבית ביותר שמוכיחה את עצמה על בסיס יומיומי ומביאה פיזית לקוחות לעסקים. וויז היא למעשה אפליקצית הניווט הפופולארית ביותר והמובילה בעולם. זה כבר הפך לנורמה יומיומית בקרב נהגים. נכנסים לאוטו ופשוט מדליקים את האפליקציה של וויז ולאחר שיש יעד מוגדר יוצאים לדרך. עם השנים נוצר ל-Waze קהל מעריצים של יותר מ-2 וחצי מיליון משתמשים, ויותר מ- 800 אלף משתמשים מדי יום.

      פרסום בגוגל מבוסס לפי שפה

      כשאתם מפרסמים מודעה, אתם רוצים שהיא תגיע למספר האנשים הרלוונטי הגדול ביותר בכמה שפחות כסף. אחד מהפרמטרים החשובים בהגדרת המודעה שלפעמים רבים מתעלמים מחשיבותו הוא טרגוט קהל יעד לפי שפה. הגדרת השפה הנכונה במודעה תוודא שהמודעה תגיע לקהל היעד הנכון ולא לאנשים פחות רלוונטים. עם הגדרה נכונה של טרגוט לפי שפה, גוגל תציג את המודעות ללקוחות פוטנציאלים המשתמשים במוצרים של גוגל (חיפוש גוגל, YouTube, Gmail) ולקוחות המשתמשים באתרים של צד שלישי לפי השפה בה שבה אותם לקוחות מדברים בה.

      טיפים בנושא